Tidig dag..

Hej!
Kom hem redan vid tolv idag, jag hade frilftsdag. Valde bad i Nässjö, vi var inte där så jättelänge. Kom hem i alla fall, åt och sen såg jag att det var ett brev från H&M. Vid fem åkte Anna och jag och hämtade ut H&M-paketet, det innehöll 4 fina saker till mig:
Linne/Cardigan
Linne leopard
Svart t-shirt
Jeans-clamdiggers.

Vi skulle visst äta nu, kebabpizza med pommes frites. Mums!
Puss & kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Erica

hej, jooo alltså jag bara undrar men varför svarar du aldrig på dina kommentarer? lite tråkigt tycker jag....

2009-03-20 @ 21:49:13
Postat av: Anonym

blev du nöjd med grejorna, var dem som du hade tänkt dig ? :D <3

2009-03-21 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0