Sommartid!

Hej!
Söndag idag, jag gick upp vid nio, egentligen åtta, åt frukost och sen åkte jag ner till kyrkan för att gå min åttonde gång till konfirmationen. Har bara två stycken kvar nu, sen behöver jag inte gå fler.

Efter maten är planen att åka in till A6 en sväng, jag ska kolla på nya svarta jeans på H&M:s barnavdelning, de är billigare och ser nästan likadana ut som på Divided. Plus att storlekarna är bättre, 164 brukar vara bra, och 34 för stort. Sen kommer jag väl som vanligt hem med något linne eller en t-shirt, eller jeans-leggings, det är riktigt coolt faktiskt! Men jag hittar aldrig några bra, H&M har ju inga alls, satsar på BikBok, Vila eller VeroModa. Någonstans borde de ju ha fina i min storlek. Men vi får se..
Bloggar igen när jag kommer hem senare i eftermiddag :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0