Släck en lampa för jorden!

Hej!
Nu är det endast 45 ynka minuter innan miljontals människor världen över släcker sina lampor för jorden. Det ska bli riktigt mysigt att sitta där med flera stearinljus tända, och lite choklad som jag köpte hem för att höja mysfaktorn ytterligare. Tänk egentligen om man bodde nära en lite större stad, det är nog ganska coolt när allting är svart, eller ja, det mesta i alla fall. Men det blir nog ganska mysigt i vårat lilla kvarter ändå tror jag!

Ikväll är det ju Robinsson 2009, program 2. Fast det blir ju mitt första Robinson-program, eftersom att jag var i Växjö förra lördagen, och därmed missade debuten. Tänk, jag har inte sett det sen jag var liten flicka, det känns som att det är minst 10 år sedan! Jag har allvarligt talat ingen aning om vilket år som var det sista för programmet. Kan det vara 2001- 2002 eller någonting åt det hållet?
- Vad tror ni, när sändes Robinson sist? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0