Sjuking..

Hejsan!
Torsdag, en dag kvar tills man får lite ledigt.  Eller full fart mot helgen som dem kommer att säga på Rix Fm imorgon. Jag har så sjukt ont i nacken idag, eller ja, lite nedanför nacken faktiskt. På den där "kulan" som sitter en liten bit nedanför nacken, typ början på ryggraden. Där gör det väldigt ont. Jag har haft sånt här en gång innan, sommaren 2008. Usch, jag mår inte alls bra, hoppas att det går över tills imorgon kväll.  Då är det nämligen disco på club zebra. Jag tänkte att det är ett bra tillfälle att ha mitt nya leopard-linne.

Usch, verkligen förlåt, men jag orkar verkligen inte blogga mer. Jag har så ont.. Hjälp mig :(

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: DLC.

hejhej,din blogg äger :p

vart köper du dina braller som e korta typ upp t knäna ? duvet dom du tog kort på in en spegel :)

tacksam för svar,puss !

2009-03-26 @ 22:05:05
URL: http://dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0