Plugg, bad, PRAO?!

Hej!
Uppladdnings-bild-grejen strejkar just nu, så det blir ingen bild på dagens outfit förrens ikväll. Jag som hade ansträngt mig för att ta fina bilder och allting.. Men icke att det ska gå då. Snyft, hehe. 

Tisdag idag, det innebär motionssimning med J. Ska gå till tåget om ungefär en halvtimma. Den halvtimman innebär packning, franska-glosor och lite annat. Hade mitt älskade matteprov idag också, jag får helt säkert ett G, men jag vet inte om jag kommer upp till VG. Har jag tur får jag precis den poängen som krävs, eller lite mer. Har jag otur får jag ett eller två poäng ifrån, det brukar jag ju få ungefär. Imorgon får vi också reda på vad vi får för prao-platser, jag hoppas verkligen på Coco Tai, men vi är två tjejer som valt det.. Det blir synd om antingen Jonna eller mig som inte får den. Men jag hoppas självklart, men jag brukar ha otur..

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0