Party-outfit 09


Hallå!
Min party-outfit ser ni här ovan, precis som utlovat. Jag bar:
- Svarta jeans från JC
- Svart linne från H&M (under)
- Leopadiskt linne från H&M.
- Guldringar från GinaTricot

Jag kom hem vid ungefär 20 över ett eller något sådant. Är helt slut idag, verkligen jättetrött. Vaknade vid nio och kunde inte sova mer. Knappt 7 timmar, save me! Jag blir alltid helt konstigt dagen efter, och då dricker vi ändå INGENTING. Tänk er då den dagen då jag kommer dricka något, ja, då kommer jag nog inte komma upp på hela dagen efter det! Inte för att jag har några planer för det än på länge...
Idag ska jag bara mysa lite, godis, läsk, kanske lite chips. Ja, ni vet, typ tröstäta fast jag gör det nog mer för att.. Ja, varför sjutton gör jag det egentligen? Glöm det :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0