Oh no.. Once more!

Hejsan, godkväll.

Detta blir det sista inlägget för idag, sen går jag och lägger mig. Ni måste ju nästan tycka att jag lägger mig och sover lite väl tidigt, eller hur? Ja, jag är mycket trött på kvällarna, det är så sjukt skönt att krypa ner och somna. Jag är nog inte ens dån där vanlig tonåring som typ är uppe till tolv eller ett en vanlig vardag, så länge är jag inte ens uppe en helgdag! Haha, jag är lite knasig. Men det är klart, en fredag eller lördag är jag förstås uppe längre än till typ halv tio-tio :)

Nu har vi i alla fall beställt hem lite kläder från H&M! För min del blev det ett par jeans, två linnen, en cardigan och en t-shirt. Ska visa allting imorgon, nu tar det för lång tid att ladda upp bilder. Jag har även hittat ett par andra jättesnygga gympaskor med klack, också från DinSko.  Comes tomorow :)

Godnatt med er, (eller ja, jag är nog uppe till halv tio eller tio i alla fall) !
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

ja asså jag lägger mig vid 11 ungefär och jag skulle inte ha nånting emot att vara trött på kvällarna som du för då är man mindre trött på morronen, inte sant ? jag e en riktig nattuggla allstå men på morgonen känner jag mig död;P

haha:D

2009-03-08 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0