Nu kör vi tjejer!

Hejsan!
Skall alldeles strax springa iväg till tåget, om typ 10 minuter eller en kvart. Det går 25 över i alla fall, så mycket vet jag, haha. Det är ju disco ikväll, gamla club zebra, ska bli sjukt kul! Jag tänkte att jag slänger upp min outfit imorgon, men jag kan ju avslöja att jag har mitt nya leopard-linne på mig.

Till dig som undrade var jag köpt min korta byxor: Jag beställde dem från H&M hemsida på barnavdelningen för 179 kr. Finns ändå upp till 170, det motsvarar ungefär strl XS eller liten S.  :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

vad gör man på clubb zebra, typ dansa lr e det uppträdanden ? :)

2009-03-27 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0