My room

Hallå!
Tisdag idag, innebär vanligtvis simning med J. Men stackarn hade en tandläkartid tio i fem, och vi hinner inte simma före, och inte efter heller för den delen. Så vi åker på torsdag istället, det blir bra, då kan vi åka med J:s mamma hem, vi slipper vänta på det jobbiga tåget.

Ja, idag har det varit en helt vanlig dag. Gick upp, till skolan, lektioner, gick hem. Åkte till Ica Maxi och hittade världens sötaste ballerinaskor i canvas-modell för endast 79 kr. Mycket billigt, men de var faktiskt väldigt söta också. Jag visar dem imorgon tänkte jag.
Men nu däremot, så tänkte jag lägga in några bilder på mitt rum som har vårstädats och blivit jättefint. Satt upp fina spetsgardiner och köpt turkosa runda (badrums)mattor. Så här får ni se en liten del i min heminredning:

 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

fett snygg gardin, var har sötnosen inhandlas ? :D

2009-03-24 @ 21:36:25
Postat av: Elin Palmqvist

Svart till Anonym: Jag vet faktiskt inte alls var spets-gardinerna kommer ifrån, hittade dem i en låda som varit undanskuffad i garderoben, fastnade för dem och bad mamma sätta upp dem. Rota igenom någon gammal låda eller garderob, eller varför inte titta i/på källaren/vinden, så hittar du säkert något! :)

2009-03-25 @ 20:10:12
Postat av: svar till elin :)

ahah vilken tur du hade, har nyligen köpt ny gardin faktis ganska lik fast likosm inte spets men ändå ja på nåt sätt väldigt lik fast din var heeh ännu snyggare !! ja skulle gärna vilja tro att jag skulle göra det men ¨det ändå som finns i våran vind och källare e skit haha, typ julpynt och det e inget vidare som gardin :P -.- :)

2009-03-25 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0