Musiktips #5

Hej!
Nu är jag hemma i byn igen. Jag mådde så sjukt illa hem i bussen, under de senaste åren har det bara blivit värre med åksjukandet. Men jag överlevde. Gårdagen bjöd på lite olika föreläsningar, om vänskap, bemötande osv. Det var väl inte sådär jätteroligt, men ja, intressant var det ju. Det var bland annat en man som berättade om sitt liv, att han hade växt upp med en alkoholiserad pappa och en bror som blev ihjälslagen av AIK-huliganer. Jag gillar självbiografier, när folk berättar om sitt eget liv.

Idag bjussar jag på ett musiktips, Andas genom mig. Dem spelade den på rockmässan igår, det var verkligen riktigt bra låtar. Sådana som de spelar i One Tree Hill, bland annat den som spelas när Keith och Jules ska gifta sig. 

Jag lovar att ta kort på kläderna jag fick hem i fredags, och lägga ut dem ikväll. I eftermiddag åker vi till mormor & morfar och äter våfflor. Just det ja, sjutton också. Jag skulle ju ringa till mormor och anmäla hur många vi blir. Ja, jag får leta reda på the phone och plingelinga! Vi hörs! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0