Musiktips #4

Hej!

Blir ett litet kort inlägg idag, jag ska strax iväg på konfirmations-lektion. Det roliga är att vi bara kommer tt bli 7 stycken idag, vanligtvis är vi runt 16-17. 8a är i Lund idag, någon tävling de blev uttagna till. Så idag har det varit mycket lugnt i skolan, endast vår klass och sen sjundeklassarna. Niorna är just nu på prao. Längtar tills vi ska ut :)

Yes, yes idag har jag inte så mycket annat att förtälja.. Fick MVG på mi bokrecension jag läste för klassen, är supernöjd! Jag kämpade verkligen med att få det, då är det riktigt härligt att se det där MVG:et lysa mot en när man ser betyget! Jag bloggar mer ikväll, nu ska jag göra mig iordning och sen gå.
Här får ni i alla fall ett musiktips:


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0