Musiktips #3

Idag får ni ett gott musiktips att lyssna på:


Keane- She has no time.
Älskar den låten riktigt riktigt mycket! Den är så fin..

Ja, i alla fall, idag fick vi ut praktik-platser för vecka 17. Det var inte sådär jättemycket som intresserade mig, lite resturanger och lite sånt, men jag ska försöka fixa något eget. Ska fråga i alla klädaffärer i stan, det skulle vara så kul! Men det är förstås jättesvårt att få tag i något.. Men jag ska försöka i alla fall! På GinaTricots hemsida står det att dem tar emot praktikanter, man måste bara prata med butikschefen. Men jag ska fråga i alla fall, det kan ju inte hända något mer än att jag får ett nej.
:)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0