Modell i canvas

 

Hej hej!
Blev visst ett ganska sent inlägg idag, jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Kom hem vid halv fyra ungefär, slängde i mig lite mat och mådde jätteilla efter kycklingen som serverades i skolan. Bara jag tänker på den så.. ja ni fattar va? Den var verkligen inget vidare, även om de brukar vara ganska goda. I alla fall, kom hem, åt som sagt, drog fram till biblioteket som alltid har öppet till klockan 6, nu just idag råkade det stänga klockan 4 av okänd anledning. Sådan himla otur, jag kom dit vid kvart- tjugo över 4. Gick hem igen, slog upp matteboken, räknade ingenting, gick ut och åkte skidor. Kom sedan in, gjorde lite matte-läxor i cirka 1 timma, åt och kollade på hockeyn på canal +. Så har min dag sett ut i alla fall, lite halvtråkig sådär..

Nog om MIG nu, visst var mina små ballerinor i canvas riktigt söta? Och billiga dessutom! Jag är supernöjd, nu börjar jag faktiskt längta till jag kan använda dessa och mina andra vita med klack jag köpte. Men det är klart, snö är ju såklart bäst, alltid! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

riktiga sötnosar du köpt ! :D

2009-03-25 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0