I Rusningstider

Det är typ full rusning här hemma, eller ja, det är jag som spriger runt och slänger ner badgrejorna i trunken. Haha. Idag är det ju Tisdag, vilket innebär bad med J. Vi har bestämt att vi ska simma 25 längder idag, eftersom att det inte blev något förra veckan, J var sjuk då och jag ville inte åka själv. Hursomhelst, tåget går 15.37 och jag har en hel del kvar att packa!

Idag var det Franska-prov, det gick jättebra tycker jag, jag borde få MVG på det mesta. Men vi får se, vi har en lärare som är snabb på att rätta, så imorgon vet jag.. Hm, lite scary tycker jag nog ändå att det är, jag måste ju hålla mitt fina MVG nu! Men det ska nog gå bra.
Ikväll blir det Andra Avenyn med mamma och Anna när jag kommit hem igen. Idag åker vi med J:s mamma, så då kommer vi hem snabbare. Gott gott. Hörs ikväll :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

shoo, har vart borta ett tag från din blocgg men nu e jag back in track:P ville bara säga att headern är skiiiiiitsnygg, bättre än den förra faktis:) jag kllade in intervjun om me dej och johanna och kom att tänka ¨på att du borde lägga in lite videoinlägg som omväxling, skulle verkligen vara kul:D tack på förhand loove<3

2009-03-03 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0