I detaljer


Några av mina läsare har bett om att få se min nya skinnjacka i detalj. Jag kikade in på Hm.com för ett annat ärende, och såg min jacka i beige, så jag tryckte upp den, och såg att även min svarta fanns med. Så såhär ser den ut :)

Svarta muddar nertill och vid ärmslut. Lite ståkrage, jackan är i skinnimitation. Små fickor med snygga knappar och liten bröstficka. Det är även en liten ficka på högerarmen. Snygg dragkedja. JAG ÄLSKAR JACKAN! Hehe, så ni kanske märker att jag är nöjd med den!

Ja, nu blir det lite Let´s Dance på TV strax, mina favoriter är såklart tyngdlyftaren Magnus, och Laila Bagge är också sjukt bra! Hejar på dem två i finalen, men jag tror att Morgan har en given plats också.. Vi får väl se :)

Skrivet 21:33: Imorgon åker jag in till stan en sväng på förmiddagen, det blir uppdatering på eftermiddagen sen!

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

yee tack för att du visade den närmare som jag ville hah:D:D ah den var jättefin förstår att du är nöjd, det sak du va !:D

2009-03-07 @ 00:11:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0