Hett tips i vår

Hallå hallå!
Vintervädret kom tydligen till Småland igen. När jag vaknade hade det snöat mer än 10 centimeter! Inte för att jag klagar, tvärtom! Blev faktiskt riktigt glad. Men jag blev ju inte lite blöt när jag skulle ta mig till skolan. Men ja, det är sådant man får tåla helt enkelt!

Jag tänkte på att tipsa om en cool t-shirt jag har hittat på GinaTricot.  En bild:
Tycker om den här riktigt mycket. Jag tänker köpa den i M eller L så att den blir lite större, det är faktiskt ganska snyggt. Då blir det ju en riktig "tischa" också. Eller någon som liknar den. Eller någon annan. Beslutsångest. Jag vet :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0