Hemma igen

Äntligen hemma igen. Är så sjukt trött, men det är en sån där go trötthet, som man får när man tränat riktigt hårt. Det är skönt ändå. Simmade 20 längder idag, sen blev det lite lek och lite roligt, så vi simmade nog typ lite till än 20 längder. Jag brukar alltid sova sjukt gott mellan tisdag och onsdag, det är väl för att jag har tränat I guess. Och ännu tröttare blir jag på onsdags-morgonen när jag vet att det bara är slöjden som är det roliga på hela dagen.. Men jag ska nog överleva hoppas jag, men onsdagen är inget roligt!

Om cirka 35 minuter blir det Andra Avenyn, och sen ska jag gå och lägga mig :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0