Halvdags-shopping

Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma igen efter en halvdag kryddad med shopping. Jag köpte en ny bikini-överdel, ett rouge och ett par av skorna jag har bloggat om. Bikinin var en helt vanlig svart, kände att jag behövde en ny. Rouget ett helt vanligt från H&M, och skorna.. ja, helt underbara! Så sjukt snygga, jag bara längtar tills jag kan ha dem och använda flitigt i vår!

Ja, just det sjutton, vilka skor blev det då? Ja ni, det får ni ge er till tåls en liten stund till. Dem kommer att komma upp någon gång senare i eftermiddag eller ikväll. Men dem var hur snygga som helst, hoppas verkligen att ni kommer att gilla dem lika mycket som jag gör :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0