Frossa i Ferarri!


Hej!
Uoow, har jag någonsin nämnt att jag älskar ferrari-bilar? Det är ju så sjukt gott. Idag köpte jag nästan bara såna, lite annat fick slinka ner i påsen. Det är fint att köra igång en film och bita av små bitar av ferrarin! Mmm, jo det gillar vi allt.

NÅGON som har missat att Amanda Bergs kollektion för BikBok nu finns i butik? Jag måste åka in till BikBok snart och kolla in den! Visserligen har jag inte alls hennes klädstil, men den kan nog vara ganska häftig ändå. Sen måste jag också in och köpa några fina skor, jag har ju bloggat en del om några. Är mest sugen på de gympaskors-aktiga med snörning och klack, svarta och vita. Dem är tyvärr slutsålda i Jönköping på A6, då måste jag åka ner till stan. Och det är inte öppet en söndag. Typiskt..
Det ÄR typiskt mig att vänta för länge!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0