Första Mars!

Idag är det första mars, tänk vad tiden går egentligen. Jag som hade fått för mig att Februari hade 31 dagar.. Hm, där fick jag allt, jag tänkte inte alls på att den bara hade 28 dagar. Jag är lite konstig, och trög, haha! Men ja, nu vet jag ju i alla fall.

När jag skulle leta efter ett Franska-papper till provet på tisdag så hittade jag två små söta fina guldöronhänges-ringar som jag totalt glömt bort att jag köpt. Inte heller har jag visat er. Så jag tog en bild och slänger in den här nedanför nu. Fyndade på GinaTricot för 50-lappen :)


Aset snygga guldöronhängen från GinaTricot, 49 kr :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: dlambin'

niiiiiiiiiiiice ;) men mina,oxo guldiga äger fiffan oxo :p kolla min blogg ;)

2009-03-02 @ 03:10:50
URL: http://dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0