Det luktar vår!

Det känns i hela kroppen, från fötterna till knoppen. VÅREN har kommit även hit till Småland! Som ni säkert kommer ihåg så är jag ju inget stor fan av våren, men så här i början är det ändå ganska skönt. Innan pollerna har brutit ut på riktigt alltså. Så idag var det riktigt skönt att komma ut och gå på morgonen till skolan.

Om ni kommer ihåg igår så beställde jag ju lite vårkläder (eller ja, vårkläder, det mesta är ju svart och brunt) från H&M:s hemsida. Jag lägger upp bilderna på plaggen som är påväg hem till mig här nedanför:

    
Cardigan och linne, 49,50 kr.                                 Leopadiskt, 98 kr.


Svart T-shirt, 69,50 kr.                                    Clamdiggers, 179 kr.

Ja, det var dem kläderna som jag klickade hem igår. Inte så dumma, va? Leopard-linnet tyckte jag var döfräckt, med ett par svarta jeans till! Jeansen jag beställde hem var ju sjukt billiga, 179 kr. Lyckost mig som fortfarande har 164 i storlek på barnavdelningen! Hehe. Jag är jättenöjd med mina plagg :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0