Dagens Outfit 09

 
Hejsan hoppsan!

INFO OM OUTFITEN.
-------------------------
Det här består min outfit av idag:

♥ Jeans från GinaTricot
♥ Linne från Lindex (tror jag)
♥ Grön kofta från H&M
♥ Klocka från Ur & Penn
♥ Skinnjacka, JC (ej bild)

Det var väl sött att sätta små hjärtan framför informationen? Jag kom lite olika sätt att göra inläggen lite roligare, eftersom mina allra trognaste läsare tittar in varje dag vill jag ge dem någonting lite roligare och finare, som små hjärtan och lite annat här och där. Gulligt eller hur? :)
Träningen idag gick bra, simmade 20 längder. Ska pka till 25 så småningom, men vill inte gå för fort fram, och dessutom hade J och jag ont om tid idag, så vi körde det vanliga. Sedan lite lek, åka några gånger i rutch-banan, slog nytt rekord förresten, upp och duscha lääänge, sen åka hem. Det var typ det eftermiddag bestod av. Men det var helt klart kul :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0