Âllo âllo

Hallå hallå i stugan, eller typ.. bloggen.
Idag är det måndag, och en ny härlig vecka ligger framför en. Imorgon är det i alla fall Franska-prov, får se hur det ska gå. Jag vill ju helst hålla mitt MVG till sommaren i Franskan, eftersom vi har en ny lärare så gäller det ju att ligga i med allting. Men det ska nog gå bra, det mesta är repetion från 7:an och tidigt 8:an.

Efter skolan imorgon blir det motionssimning med J, vi skall även smita in på Z-Guld och spana in snygga Konfirmationspresenter. Jag ska önska mig ett armband från Pilgrim, Snö eller något liknande, och kanske något mer. Men vi får se vad affären har för utbud först och främst, det är ju nästan 3 månader kvar eller någonting.

Ja, det var väl ungefär vad jag hade att bjuda på idag. Ikväll blir det "Familjen Annorlunda", en av familjerna skulle visst på någon kort skidsemester, fatta vad roligt! Jag som alltid har drömt om en skidsemester till Åre, Sälen eller Idre. Haha, det skulle vara grymt kul!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0