3 skor, 3 möjligheter

Yoo yoo, nu är jag hemma igen.

Efter en liten shopping i stan åkte jag slutligen hem med en kasse från H&M. Det blev en söt Hello-Kitty pyjamas, linne och shorts. Supersöt, 129 kr. Billigt och bra, passar mig perfekt. Jag gick in en sväng på DinSko, hittade världens finaste ballerinor/pumps som var så himla söta! Hittade ett par andra med lite lägre klack, och ett par liknande på SkoPunkten, bilder visas här nedanför. Åh, jag vill ha! Hoppas att dem kommer att stå i garderoben framåt våren.. :)

Nr.1 DinSko 249 kr:

Nr 2. DinSko 299 kr:

Nr 3. Skopunkten 249 kr:

- Vilka tycker ni var finast? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha jepp jag skulle möta lillsyrran på stationen och hoppade av bussen just vid den tiden ;)

Kulit :)

2009-03-07 @ 20:42:31
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du ska köpa skon längst ner, både den sötaste och coolaste skon !

2009-03-08 @ 18:20:00
Postat av: Ida

Jag tkr du ska köpa skon längst ner, den är riktigt söt, och passar dig till utseendet :)

2009-03-10 @ 22:31:12
URL: http://www.beautifulgirl.devote.se
Postat av: Lillii

Alla var fina! men kanske nummer 2 ir 3? (:

2009-03-11 @ 17:23:04
Postat av: EBBA

jag tycker personligen inga var särskillt snygga , men alla människor tycker olika =) tur det ;)köp dom du tycker är snyggast .

2009-03-18 @ 17:29:40
URL: http://eba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0