Vilken dag!

Hej!
Ojojoj vilken dag, jag vet knappt vart jag ska börja! Vi åkte in till Jönköping kvart i tolv, ungefär vid tjugo över ett så kom min syster Annas klass utspringande, och det var massvis med blommor, gosedjur, rosor, champagneglas mm. Sen åkte dem på flaket, och då åkte vi hem. Mottagningen började vid fyra ungefär, jättegod smörgåstårta och kaffe och jordgubbstårta till fika. Gott gott. Lite presentöppning.. Ja, det var väl ungefär min systers student 2009, jag önskar dig all lycka i framtiden, lycka till!


Flaket!

Jaha, nu har jag äntligen sommarlov, så himla skönt! Hela jäkla sommaren framför mig, det känns superskönt! Jag ska göra en massa roligt:
Imorgon blir det Liseberg med Johanna!
Måndag - Torsdag v.25 blir det sommarkurs+ 960 kr! 
V.25: Träffa Alice, jag längtar! <3
Torsdag-Söndag: Öland
Ullared någon gång?
Gotland v 29-30.
+ Kanske Stockholm?

Ja, det blir ju ganska så händelserikt, det blir nog bra :) Imorgon blir det ju ingen uppdatering på hela dagen, det ska bli min skolavslutning i Göteborg! KUL!
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0