Very buzy girl

Hallo!
Jag längtar så jag kan dö tills på lördag, för då.. drar bästis och jag till Göteborg och Liseberg! Ska bli sjukt kul att bara ha riktigt roligt tillsammans, bara vi två! Och mamma och pappa förstås :)

Den sista veckan i skolan är äntligen kommen, och det händer massa roliga saker ! Igår fick jag veta att jag hade MVG i bild, så det blir 5 eller 6 MVG nu! Kul kul! Idag kollade vi på niornas kabaret, det var också väldigt skojsigt. Imorgon är det innebandyturnering hela dagen. Torsdag blir det klassdag med klassen, massa onyttigheter och film! Fotbollsmatch efter det, och sedan utlottning av pengar i anti-tobaks-projektet. Hoppas att jag vinner! Fullt upp med andra ord. Men det är bara kul!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna PQ

Du ska längta efter fredag också för det är en stor dag för mig :) Saknar dig lilla pluttan, jag kommer hem imorgon och stannar en natt i alla fall! <3

2009-06-09 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0