Sony Ericsson W715 Plus








Hallå!
Jaha, denna fina mobil blev det alltså igår på Telenor. Fin, eller hur? Jag har funderat på den här ett tag nu, och den kändes bra, fina funktioner och ett bra pris. Har ju tjänat lite pengar på min sommarkurs så det kunde jag unna mig. Valde silver, den svarta känns lite för "killig".

PÅ SISTA BILDEN kan man ju fundera på vad det är för något och vad sjutton den används till? En USB-adapter, man drar bara ur minneskortet ur mobilen och sätter in det i adaptern, mycket smidigare än en jobbig sladd. Den kommer nog bli använd en del tror jag, en jäkla smidig sak!

Angående det här betygssnacket ett par läsare har tagit upp, jag skriver en komplett lista över mina betyg ikväll. Nöjda? :)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0