Sommarbad, cykelstyre och Ica Maxi

Hejsan i sommarvärmen!
Var som sagt nere och badade en stund i sjön, mycket skönt! Det var bara lite kallt när man skulle i, sen frös man faktiskt ingenting, hur många gånger är det så egentligen? Åkte ner med Johanna, träffade Jennifer, Angelica och Anna, så vi joinade dem, badade tillsammans, skrattade, pratade och hade hur kul som helst.




 
Kom precis hem från Ica Maxi, en storhandling med familen. Såg min favoritbloggare Elin Kero, Nevnarien.se, och det var riktigt roligt. Jag tappade fokus ett tag där, haha.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha jag såg dig med ;) Du viskade med din mamma ;)

Jag blir bara glad när man kommer fram och hälsar så det är ingen fara :) Men det var kul att du skrev i bloggen nu i alla fall så att man vet om det ;)



2009-06-29 @ 21:22:40
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0