Slappa jeans

Hallå!
Idag kör jag på mjuka baggyjeans, det är ju så himla varmt! Tunna är dem också, så det är en bra kombo. Köpta på Ginatricot förra året, runt 500 kr. Ska börja använda dem mer!





Idag ska jag städa mitt rum nu på morgonen, sen blir det väl lite innemys med film och annat. Vid ett ska jag möta Johanna för att dela en piza till lunch. Ska bli gott, det var längesen jag åt pizza. Favoritmaten ju! T-shirten på bilden kommer förresten också från Ginatricot. Mitt hår har blivit sjukt långt igen. Vissa dagar älskar jag det, dagar som idag med en oerhörd hetta ute- nej tack.

- Det kanske många av er känner igen?

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0