Omvårdnadskurs

Hallå!
Nu är jag hemma igen efter den första dagen på min sommarkurs- omvårdnad. Vi började med att presentera oss lite, skriva på lite papper med mera, och sedan blev det en liten film. Vi gjorde också ett collage tillsammans om just omvårdnad av människor, och sedan var det lunch vid halv tolv.

På eftermiddagen åkte vi till räddningstjänstens central, och fick lite information om brandmansyrket och ambulansen mm. Vi slutade redan halv tre, det blev ett larm, så vi fick gå en timma tidigare, jag hann med det tidiga tåget hem så det var ju faktiskt jättebra.

Nu tänkte jag att jag strax skulle gå ner och äta någonting, och sedan blir det väl lite slapp framför teven och datorn. Det är skönt att slippa tänka på läxor!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0