Ölandsbilder del 2

Halloj!
Nu har jag fått ta över min systers dator genom hennes skoltid. Hoppas verkligen att den kommer att fungera ett tag, i alla fall tills vi åker till Gotland vecka 30. Då kan jag ha med mig datorn och kolla på film i stugan, eller ta med mig den ner till biblioteket så jag kan koppla upp mig på internet. Fler inlägg på semestern helt enkelt!

När vi har skaffat trådlöst bredband kan jag till och med vara på mitt eget rum. Snacka om bra, jag är glad! Tänkte skrivit ett inlägg igår kväll, men ja, jag blev lite upptagen med annat. Var inne på telenoroch förlängde mitt abonemang och fick samtididgt en ny mobil. Visar i eftermiddag.

Lite fler ölandsbilder kommer poppa upp nu i veckan som kommer, jag orkar inte ladda upp alla på samma gång. Så här kommer del 2 av Ölandsresan:




Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0