Musiktip #13

Hallå!
Det fortsätter att vara döhett ute, just nu är det 23 grader! Jag dör.. Nu vill jag faktiskt ha lite regn och lite svalare, var det imorgon eller på onsdag som det skulle bli sämre (bättre)?


Bethany Joy Galeotti- Feel this
Jag gillar den låten, den är både bra och fin. Bra kombination. En del av er har skickat in frågor till mig som ni vill ha svar på, just nu är det 4 st. När det har kommit in 10 st, alltså 6 st till så ska jag svara, jag lovar. Jag svarar på dem jag vill, så att ni vet det också. Så skicka in!

Imorgon blir det bad med J, vi kanske går och fikar också, det är ingen som vet! Nu ska jag jobba vidare med min "oral presentation in front of class", jag har om hjulet :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0