Marängsvissen

Hejsan hoppsan i sommarvärmen!
Det är ju sjukt varmt, jag tror att det ligger runt 27 grader här. Ganska varmt med andra ord. Väldigt varmt menade jag. Började dagen med ett morgondopp i storsjön, mycket uppfriskande måste jag säga, haha. Snodde upp håret i en fläta, och sedan i en knut, men klanten jag själv råkade doppa knuten lite i vattnet. Det resulterade i fina, svallande sommarlockar, så det förde ju med sig en bra sak i alla fall :)

Inläggen i bloggen kanske kommer minska lite under de här varma dagarna, man vill ju helst vara ute i solen med familj och vänner. Men jag håller er förstås uppdaterade ändå, bara inte 3-4 gånger per dag, kanske 2-3? Låter det som en bra deal? Läsar-antalet minskar ju alltid när det är bra väder ute :)

Har njutit av en skål med marängsviss, finns det något godare på sommaren?
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0