Lant-loppisen








Hallå!
Hemma från lant-loppisen igen, eller ja, det var några timmar sedan faktiskt. Fick för mig att sola lite efter middagen så jag tvingade mig kvar i ungefär en halvtimma. Men det var ganska skönt, solade dock mest bara benen som inte är riktigt så känsliga som den övriga kroppen.

På loppisen, however, hittade vi jättefina glssbägare, 6 st för 50 kr, helt perfekt. Så vi köpte lite glass i affären, sedan ute i solen började mamma och jag halluciera om maränger, så jag åkte fram till Konsum igen och köpte det, så snat blir det glassfest här!
+ en FRIDA sommarspecial, kan det bli bättre?

Visar mina klädköp i eftermiddag.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0