Jag förtjänade en jordgubbe!

Hejsan!
Jag är så sjukt stolt över mig själv idag, nu är äntligen hela åttan gjord! Nu har jag fått mitt sommarlov, jag kommer ha så kul, och så mycket att göra i sommar! Ska beskriva en detaljerad lista ikväll.

MEN, det bästa av allt, jag fick mina betyg idag+ en fin ros, det kunde inte varit bättre! Jag började nästran gråta när jag öppnade kuvertet här hemma, jag kunde inte tro att det verkligen var sant! Och nu kommer det bästa, hör och häpna: 7 MVG och 8 VG! Kan ni bara förstå min glädje över det? Nu äntligen, efter veckor av slit, pluggande i flera timmar, ett verkligt hårt arbete, NU får jag äntligen se det svart på vitt! Ja, jag kan bara säga en sak, JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV! SÅ JÄKLA STOLT!









Vi åkte och köpte jordgubbar sen! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: JAG ÄLSKAR DIN BLOGG :)

kan du inte skriva ett inlägg ämne för ämne vad du fick för betyg , tex :

engelska : mvg

svenska mvg

idrott : vg



osv , för ja ska börja 8:An nästa år och är värkligen rädd för att få betyg :) så ja skulle gärna vilja veta hur de ligger till på ett ungefär , asså hur de går till :) tacksam för svar :)

2009-06-12 @ 18:12:46
Postat av: JAG ÄLSKAR DIN BLOGG ,

glömmde fråga om du kan lägga till hur mkt du pluggar per dag på ett ungefär ? :D

2009-06-13 @ 10:53:47
Postat av: Anonym

vill också att du lägger upp på vad du fick för betyg (betyg för betyg)

2009-06-24 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0