I ♥ Liseberg

Hej!
Idag kommer det att komma upp lite bilder från Liseberg igår, riktigt roligt var det faktiskt. Vi åkte en massa roliga saker, bland annat Kållerado, Rabalder, Flumride mm. Blev ordentligt blöt alla gångerna, men äh, det är väl egentligen det som är meningen, eller hur? Det är ju kul att bli lite nerdränkt!


Rabalder åkte vi en gång, för det var en väldigt ång kö, attraktionen var ny så det kanske inte var att undra på?


Bästisen och jag i den lååååånga kön!


Sagolsottet är ett riktigt måste, tog lite kort därnne också. Här ser ni "kejsarens nya kläder"


Den vattniga upplevelsen "Kållerado".

Vi hann även med en timmes shopping på Nordstan innan vi gick till nöjesparken. Jag köpte en superfin somrig klänning på Ginatricot. Visar den imorgon hade jag tänkt. Inne på Liseberg hittade jag ett par ursnygga öronhängen+ matchande armband under 100-lappen! Visar imorgon också.

Vi avslutade kvällen med ett åk i Balder- Nordens största bergodalbana!

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0