Ful rand

Hallå!
Blev en liten fördröjning i inläggen idag. Datormusen pajade när jag hade skrivit halva inlägget. Det gick inte att flytta den åt höger, så jag hade lite problem med att stänga av datorn. Men som tur var så hade vi en gammal mus som funkade. Gick in på min systers dator, men man ska ange ett lösenord för nån panda-grej, konstigt. Måste fixas innan jag tar över den! :)

Idag är det i alla fall stekande varmt ute, mer än 20 grader. Jag har solat en timma på förmiddagen ungefär, så nu har jag en riktigt ful rand efter bikinin. Men det är sånt man får ta. Jag gillar inte bikini-överdelar som ser ut som behåar, jag vill gärna ha bandeau eller halterneck, det är finast!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linn

fin blogg :D

2009-06-23 @ 22:46:10
URL: http://linnarebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0