Frågestund 09

Halloj!
Hade tänkt att ha en liten frågestund, men eftersom ingen frågar nåt, liksom aldrig, så tar jag upp dem vanligaste frågorna. 

5 FRÅGOR OM MIG:

FRÅGA: Vad heter du i mellannamn?
SVAR:
Åsa & Louise

FRÅGA: Har du några husdjur?
SVAR:
Nej, jag är allergisk sedan... jag föddes. Så nej, tyvärr inte.

FRÅGA: Vem är din absolut bästa vän?
SVAR:
På den frågan så måste jag såklart svara Johanna, det finns ingen annan som betyder mer för mig än vad hon gör! Jag litar på henne till 100 %, hon är en riktigt kompis.  

FRÅGA: Är du duktig i skolan?
SVAR:
Det måste jag väl säga att jag är, om man räknar 7 MVG och 8 VG som något bra?!

FRÅGA: Vad vill du gå för program på gymnasiet?
SVAR:
Alltså, den frågan är ganska svår.. Just nu funderar jag mest på att gå Samhäll- Språk. Men det finns också i bakhuvudet att läsa Samhäll- Ekonomi, eller till och med Naturvetenskap.

Vill ni ställa någon fråga kan ni göra det till detta inlägget.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

jag ahr redan frågat men.. hur många besökare har du i genomsnit om dan ?( om man inte ränkar nu under sommarens värme)

2009-06-30 @ 20:43:02
Postat av: Anonym

tjoooooooo (:

tycker att du kan gå naturvetenskapprogrammet,

för då får vi nog gå samma program och kanske till och med samma klass xp,

om du går på brinell förståss ;o .



2009-11-18 @ 18:47:06
URL: http://rebeccckas.blogg.se/
Postat av: Sofia

En liten fråga bara ^^ Du sa att du inte har några G eller IG, 7 MVG och 8 VG? :) man har väl 16-17 ämnen? ^^ Nåt du missat? Bara undrar lix x)

2010-02-04 @ 21:38:03
URL: http://radioaktivanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0