En saknad efter någon..

Hallo!
Näst sista dagen på kursen är nu gjord. Bara imorgon kvar, sen börjar mitt verkliga sommarlov på Öland tillsammans med Johanna. Ska bli sjukt kul att åka dit. Tänkte att jag skulle fram till affären och köpa surt godis, det hjälper verkligen mot illamåendet i bilen. Sen blir det till att packa och duscha. Ska försöka hinna med att äta också så jag får nog lägga på ett kol!

I eftermiddag har min kära vän Alice varit här, vi har inte setts på 1 år och 2 dagar! När jag såg henne insåg jag verkligen hur mycket jag hade saknat henne, så det var kul att hon kom hit och hälsade på. Vi säger ett speciellt ord och börjar gapskratta, haha, ha det är vår humor det. "Mouset".

Det blir ett till inlägg ikväll, och sedan blir det faktiskt bloggfritt för min del fram till söndag :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0