Armband & Öronhängen




Hallo, hallo!
Dags för lite uppdatering nu igen- kul va? Idag så börjar jag med att visa mina fina smycken jag köpte i favoritaffären på Liseberg- Lisas presentbod. Det finns precis hur mycket fint som helst. Men öronhängena och armbandet fick i alla fall följa med hem. Det konstiga är att det stod en man i kassan.. Lisas presentbod.. Hmr... :) 

Armbandet fick jag betala 69 kr för, och öronhängena blev mina för 30 kr. Snyggt budgetmode till ett bra pris, jag älskar smycken under hundringen! Av märket Dazzling ska också tilläggas.

Ikväll tänkte jag visa min klänning i riktig sjömansstil, den är randig i marinblått och vitt, en så sjukt härlig kombination. Ska också pyssla lite med en ny header, men den kommer inte att komma upp förrens nästa vecka, ska ju åka till Öland på torsdag. Så det blir faktiskt ingen uppdatering alls torsdag-söndag. Men sen återkommer jag med en massa kul, även en bloggerska måste ju få ta semester, eller hur? :)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0