2 par skor+ shorts


Fina nya flipflop-sandaler i strå/bast med vita textilremmar och kanter. H&M, 49,50 kr.


Svarta ballerina i skinn från DinSko, 199 kr. Dem kommer hålla grymt bra!


Ljusa jeansshorts hittade jag på VeroModa för 199 kr. Fynd!


Baksida på shortsen.

Halloj!
Hejsan igen, visst var det en del fina shoppingfynd jag hittade igår? Faktiskt ingenting alls på rean, konstigt nog. Jag som brukar älska sommarrean och mellandagsrean? Lustigt..

Jahopp, vi tryckte i alla fall i oss glass med chokladkross i, maränger och chokladsås. Riktigt gott faktiskt. Nästan för gott, jag är mättad på glass för ett tag  nu.  Ikväll står det mellan två filmval, "Sova med fienden" på femman eller "Göta Kanal 1" på fyran. Vilken?
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0