Klicka hem?

Hallå!
Sitter här och funderar på om jag ska klicka hem något från H&M.. Dem har ju ganska mycket rea på hm.com nu, så det kanske man skulle göra? Jag funderar på en rosa och brun bandeau-bikini, överdelen alltså. Jag har redan bruna bikinitrosor, då skulle överdelen kosta 60 kr. Billigt. Man måste visst lägga en beställning på minst 190 kr.. Jag ska kika runt och kolla om jag hittar nåt mer jag vill ha :)

Idag är det faktiskt lite svalare ute, jag hoppas verkligen på lite regn framåt eftermiddagen. Igår passade jag även på att fota mig själv lite i mitt fina leopard-linne som jag förövrigt beställde från H&M för ett tag sedan. Ska använda bilderna till en ny design på bloggen, något somrigt och fräscht, men då kommer förstås det stora problemet: vad ska jag ha för färger? Det är svårt att bestämma..


Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0