Sova=Skit

Hallå!
Dålig uppdatering, jo jag vet. Äsch jag vet inte, när jag kom hem så drabbades jag av en otrolig trötthet, längtar bara tills jag får gå och lägga mig. Haha. Varför sover man dåligare för att det är fullmåne? Usch då..

Köpte i alla fall ett grönt linne från Ginatricot, ett likadant som jag har i rött fast ett grönt då. 99 kr. Kommer upp imorgon tänkte jag. Imorgon ska vi prova att sätta upp tältet som min syster och hennes kompis ska bo i, under en del av vår semester på Gotland. Får hoppas att det går bra, har vi använt det.. vaddå? En gång? I trädgården. Haha. Nejdå, det ska nog gå bra hoppas jag, det är ju ganska rymligt.

Nu ska jag gå ner och äta vattenmelon, och mysa!
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0