Outfit för grilleri

Hejsan!
Idag under den senaste timmen har det skett små fina förändringar i bloggen. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så tänker jag ju inte göra någon ny header innan vi åker till Gotland, men lite små förändringar tycker jag bara är lite kul. Har ändrat lite färger och lagt till en presenterande text om mig själv.
Skriv gärna vad ni tycker, synpunkter är bra!

I alla fall, dagens outfit var det ju:




♥ Jeansshorts från VerModa
♥ Svart linne med virkad rygg, GinaTricot
♥ Kort lila kofta från H&M
♥ Liten väska från GinaTricot, (Annas)
♥ Senare: Thomas Sabo, klocka, öronhängen, skor och jacka från DinSko och H&M!

Visst är den lilla väskan gudomligt söt? Jag funtar på om jag ska byta om till jeansleggingsen senare ikväll, det kan ju bli en aningens kallt. Vi hörs när vi hörs!
(Jag hatar min fula bikinirand, syns inte på fotot som tur är!)
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: m a t i l d a. FOTO&MODE

jättesnygg outfit!^^

ska vi följa varandra via bloglovin?<33

2009-07-11 @ 17:37:51
URL: http://matildayou.blogg.se/
Postat av: Madelene - Go My Own Way

Rörigt hörrödudu

2009-07-11 @ 18:45:23
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett hett tips!



Jag har hittat en ny sida där man väldigt enkelt kan samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden, klicka på länkar eller värva kompisar. Sen kan du byta ut det mot presenkort på över 60 olika butiker! Gå in här och bli medlem fort så får du 35 poäng direkt: http://www.freestreet.se/?r=17550



Ha en fin dag!

2009-07-11 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0