Ösregn

Hejsan!
Sitter just nu i vardasrummet, regnet öser ner, det spöregnar verkligen. Igår var jag ju i stan med pappa, gick in på BikBok bland annat, det var sjukt mycket rea där. Så jag kommer nog köpa något fint på Gotland i BikBok affären där. Jag längtar så ja kan dö! Om 2 veckor är vi där, jag har längtat sedan i mars, haha. Kommer kunna uppdatera lite bättre iår också, tar bara med mig datorn ner till biblioteket.

Igår så köpte jag i alla fall en lila tub-tops-klänning på H&M till reapris. Skulle kostat 198 kr, jag gav 79,50. Så det var ju ett bra fynd. Nu har jag köpförbud tills Gotland, hehe :)
Jag blev så sugen på Thai--mat nu.. Friterat... Mmm..
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: sara

mysigt med Gotland..

2009-07-06 @ 17:12:24
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0