Ny tävling!

Hallå!
Det var alldeles för längesen som jag hade en tävling här i bloggen. Så därför så kör vi en nu, med start idag. Den går ut på att små bloggar ska få chans att visa upp sig lite mer. Har du en relativt nystartad blogg, eller en blogg som helt enkelt har det snålt med läsare, så ska du läsa vidare.


Vill du vara med och tävla om en länk på min blogg och en bild på din egen blogg i ett inlägg här hos mig? Då ska du skicka en kommentar till detta inlägget, och bara detta. Skriv vad din blogg heter (eller helst länka), hur gammal du är plus en kortfattad beskrivning av vad du har att erbjuda i din blogg. Tävlingen avgörs på torsdag, och på torsdagskvällen utser jag en värdig vinnare som får en länk och en bild i min blogg.
Så kom igen nu, ta chansen att få lite exra besökare!
(Du kan senast skicka in din blogg nu på torsdag klockan 10.00)
LYCKA TILL!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: m a r i a - 16 år & flyttar hemifrån

min blogg heter mariaelisabeths, jag är 16 år.

där får man läsa och följa mej när jag flyttar hemifrån till örebro och utbildar mej till stylist. Det bjuds på massa gottigheter.

Man vill inte missa, promise :)



puss

2009-07-13 @ 17:57:51
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0