Nu har ni chansen!

Hejsan hoppsan!
Godmorgon, eller vad man nu säger? Jag har en fruktansvärd bloggtorka idag, usch, varför måste det finnas såna dagar över huvudtaget? Jag vet inte vad jag ska skriva om, jag funderar på att kanske lägga till någon ny kategori och börja skriva om någonting helt nytt. Vad vill ni se i bloggen?

Jag funderar mest på att lägga till en kategori om böcker, olika bokrecensioner, eller är det för tråkigt? Jag är en riktigt bokmal, jag älskar att läsa böcker! Filmer, filmanalyser kanske? Eller både och?

Ni får jättegärna skriva vad ni vill se här i bloggen, kanske tycker någon att det är intressant med film och bok- recensioner? Eller något helt annat? KOM MED FÖRSLAG!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0