Nittionio kronor

Hallå!
Varför är det alltid så att dagarna rusar iväg extra fort när det är sommarlov? Nu är det liksom redan onsdag, vi åker ju för fasiken om 3 dagar! Nu är min packlista helt färdig, jag har med mig en miljon saker känns det som, haha. Men det är väl så när man är tjej antar jag. Jag har helt glömt bort att skriva nagellack och sådan skit. Hehe.

Nya linnet jag köpte igår på Ginatricot för 99 kr. Jag gillade färgen, den var jättefin. Så nu ska jag slänga mitt gröna lilla H&M-linne i storlek 32, och min älsklingsklänning från Gina som jag köpte för typ två år sen. Buhu! Måste rensa ut ordentligt i garderoben, det blir nog imorgon.. :)
Sen ska vi sätta upp tältet, det går nog bra!

Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0