Musiktips #18

Hallå!
Dagens andra inlägg får bli ett bra musiktips, det artonde som jag har tipsat om. 
DAGENS MUSIKTIPS:

Pink- Please don´t leave me

Nu har min syster och jag äntligen beställt "Twilight" i alla fall, jag är lite sen med att se den, jag har faktiskt inte sett den än. Ska bli kul att se om den är så bra som alla verkligen tycker. Passade också på att ta "Prinsen och jag 2", jag har ju ettan och vill gärna se fortsättningen också :)
Jag har också bestämt att jag inte kommer att göra någon ny header, istället har jag fixat en ny presentationsbild, en bakgrund och lite mer är på gång. Hoppas det är ok.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0