Min rese-outfit

Hallå!
Min rese-outfit idag:

♥ Svart bomullskofta, H&M
♥ Grönt linne från Ginatricot [NY]
♥ Svarta leggings med spets, JC
♥ Smycken, Guldfynd, Thomas Sabo mm.
♥ Vita högklackade gympaskor, DinSko, ej bild.



Japp, det var dagens outfit det. Kör på sköna kläder och osköna skor. Haha. Nejdå, det ska nog gå bra. Jag ska ha dem högklackade, för det blir så fint på båten. Tar med mig ballerina i bilen och båten också. Bara om. Ifall. Alltså, om.. Man får lite skav.

Mamma och kikade in på Smhi, och det såg desvärre inte lovande ut. 8-10 sekundmeter. Det är egentligen ganska mycket. Usch! Minns när vi åkte en gång, då var det 14 m/s. Hade precis sett Titanic för första gången då. Hrrmm.. Jaja, det ska nog gå  bra.
Nehe, nu så säger jag hejdå till allihopa och lämnar fastlandet. Kommer förstås bli uppdatering på Gotland också, men när, var och hur vet jag inte ännu. Med eller utan bilder. Hoppas med.
Hej då fins läsare <3 ♥
Puss & Kram,
"sjömans-girl"


Kommentarer till inlägget:
Postat av: LOUISE

Fin blogg :) gjort idag?

2009-07-18 @ 21:15:34
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fint =)

2009-07-20 @ 01:44:01
URL: http://roockwest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0